Alla inlägg under augusti 2009

Av evelina svantesson - 27 augusti 2009 13:11

Hejsan alla glada.....

nu har vi varit på en underbar semester med nära och kära.....

Max och Maya älskade det, skara var väll det som de uppskattade mest :-)

som alltid på sommrarna så är det väldigt hektiskt och det är svårta tt hinna med alla som man hade velat, men denna sommaren har handlat om att verkligen hitta på ngt kul med barnen- vi är ju trots allt en småbarns familj.

Men skärpning Evelina i dag finns det ju mobil telefoner- jo det är ju sant!!!

lite ironi mot mig sj.

Utställningar har oxå hunnits med lagom (vad det nu är)

Zuinny ställdes för första gången i alvesta där han blev BIR (bäst i ras) vilket jag tyckte var väldigt roligt :-) hans lilla syster blev BIM gratis Stina.

Nu ska jag åka och hämta mina barn på dagis och sedan köra till centralen för att lämna Max där (hans farmor väntar)......

Han ska nämligen på Lisseberg i helgen :-) tack Emer....


Kram på er Evelina


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards