Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

sommar & sol

Av evelina svantesson - 4 juli 2009 16:55

Vilka härliga dagar med sol & bad, ungarna bara älskar det :-) har varit och badat sen 10 i morse.

Max han är så brun det är så vackert, han har fått färg fast jag springer och smörjer och smörjer och likadant på Maya.

Nu ska vi grilla det bara hör till Love it :-)


Cherokee & Zunny är nybadade båda två, Zunny har blivit klippt under tassar runt tassarna till och med fått en liten tott hehe han är bara så go...

Zunny kan även redan gå i koppel har aldrig varit med om en valp som det går så snabbt med, det gillar jag!


Men all denna värmen är jobbig för de fyrbenta  usch Cherokee han lägger sig ner hela tiden när vi är ute, så jag ser till att vi håller oss i skuggan.


I morgon sägs det att det fula vädret ska komma men det återstår att se.



Hoppas ni alla har det skönt i värmen, och glöm inte att smörja er


kram från mig & Hundarna


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina svantesson - 27 augusti 2009 13:11

Hejsan alla glada..... nu har vi varit på en underbar semester med nära och kära..... Max och Maya älskade det, skara var väll det som de uppskattade mest :-) som alltid på sommrarna så är det väldigt hektiskt och det är svårta tt hinna med alla som ...

Av evelina svantesson - 26 juli 2009 12:09

Ja ni allihopa det är alltid lätt att gnälla på andra att de inte sköter sin blogg och skriver flitigt! men se här det är evigheter sedan jag sj skrev...... oops! Nu har det hänt så mkt så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag har arbetat hela...

Av evelina svantesson - 14 juli 2009 09:34

I dag fyller Max 5 år, tiden har gott väldigt fort men så brukar man tycka :-) Vi ska ha ett litet kalas ute i det fria hahah med filtar och ballonger, och med god mat. Meny: Al`a Max special...... Max ska få en cykel av oss, frågar man honom så ska ...

Av evelina svantesson - 5 juli 2009 12:19

Internet och tv fungerar men inte våran hemtelegon varför? jo i fredags när jag kom hem hade jag fått ett brev från com hem, en obetald räkning i Januari hm...... Januari och varför skulle de vänta ett halvår innan de stänger av telefonen och varför ...

Av evelina svantesson - 28 juni 2009 19:19

Ja i torsdags var vi och tittade på Danne stråhed och det är alltid lika trevligt :-) Vi hade tur med vädret, det tråkiga var att gela och Felicia följde inte med utan de åkte till Thim i stället men de hade säkert lika trevligt där :-) I dag har vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards