Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Hemma i gen

Av evelina svantesson - 10 juni 2009 22:23

så ja då var man hemma i gen.....

men resan både upp och ner gick väldigt fort eftersom jag var så tråkig gentemot de andra för jag läste bok, ibland kan det vara skönt och få drömma sig bort i påhittade karaktärers spännande liv, köpte en pocket i söndags DELUXE heter den och det är Anna Godbersen som skrivit denna bok utspelar sig på slutet av 1800-talet, "Hemligheter,romantik,avundsjuka,svek, humor och fantastisk känsla för historiska detaljer" Och själva Anna Godbersen är faktiskt författare till Gossip.girl som visas varmt på tv ( en bok för B)

I går sökte jag lite på nätet och där finns 3 böcker till JIPPI

ja det var lite bok reklam.


Kennys student var jätte trevlig, tråkigt väder för det verkligen ös regnade i stort sätt hela tiden, men som sagt finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!

Men i dag var det Kennys dag och han såg lika nöjd ut han :-)

När vi kom tillbaka till Stina så hade de satt upp ett stort party tält i trädgården där vi skall sitta och äta och trots vädret så var det mysigt att sitta där ute, men det tog ett bra tag innan alla kom ut ...... alla samlades så klart inne!!!

men efter ett bra tag förstod alla att ska de få ngn mat får de j..... gå ut haha

Jag har aldrig ordant någon student men kan tänka mig att som mamma så är det rätt mkt press på en, kan bara gå tillbaka till Max dop oh herregud vad jag grät när alla precis skulle gå för då släppte lättnaden.

Man tänker nog mkt och vill att allt ska bli rätt så en student utan lite gnutta av "irritation" är ingen student hahahhah skämt o sido


sen har vi det här tråkiga med Stinas vagn som jag fick låna med mig hem sist, som på ngt sätt hade fått sig en tjung i sidan så hela vagnen var sned och detta upptäcktes någon minut innan jag skulle åka och det känns ju tråkigt, jag fick dåligt samvete i a f! sen hur dom har lyckats vet jag faktiskt inte.

men de kanske fixa till det vad vet jag?  och det tänker jag inte ta reda på nu!

Men nu är det dax för mig att komma till ro och försöka varva ner


i morgon är det städ och arbetsdag......


kramiz / Evelina

 
 
gela

gela

11 juni 2009 08:54

Sittdelen på vagnen låg inte i fårorna på underredet, så den blev lite rakare när det var ordnat och fullt körduglig. Ikväll kommer vi :)

http://www.3monster.dinstudio.se

 
Ingen bild

evelina

11 juni 2009 09:25

det var ju för väl......
ja i kväll JIPPI men vi ses i morgon hahahaha

 
Ingen bild

stina

11 juni 2009 17:05

Lilla söta du!!
Du kan väl inte ta åt dig något med vagnen, det var inte du som hade försökt att bygga om den (ha,ha)Fast jag tyckte inte det var roligt när jag såg det. Men nu är den som den ska vara igen.
Din tid kommer med student o.s.v man vill så mycket och man ska så mycket.Tyvär hinner man inte umgås så som man vill när man har det, men vi ses snart igen hoppas jag.
Kram Stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina svantesson - 27 augusti 2009 13:11

Hejsan alla glada..... nu har vi varit på en underbar semester med nära och kära..... Max och Maya älskade det, skara var väll det som de uppskattade mest :-) som alltid på sommrarna så är det väldigt hektiskt och det är svårta tt hinna med alla som ...

Av evelina svantesson - 26 juli 2009 12:09

Ja ni allihopa det är alltid lätt att gnälla på andra att de inte sköter sin blogg och skriver flitigt! men se här det är evigheter sedan jag sj skrev...... oops! Nu har det hänt så mkt så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag har arbetat hela...

Av evelina svantesson - 14 juli 2009 09:34

I dag fyller Max 5 år, tiden har gott väldigt fort men så brukar man tycka :-) Vi ska ha ett litet kalas ute i det fria hahah med filtar och ballonger, och med god mat. Meny: Al`a Max special...... Max ska få en cykel av oss, frågar man honom så ska ...

Av evelina svantesson - 5 juli 2009 12:19

Internet och tv fungerar men inte våran hemtelegon varför? jo i fredags när jag kom hem hade jag fått ett brev från com hem, en obetald räkning i Januari hm...... Januari och varför skulle de vänta ett halvår innan de stänger av telefonen och varför ...

Av evelina svantesson - 4 juli 2009 16:55

Vilka härliga dagar med sol & bad, ungarna bara älskar det :-) har varit och badat sen 10 i morse. Max han är så brun det är så vackert, han har fått färg fast jag springer och smörjer och smörjer och likadant på Maya. Nu ska vi grilla det bara hör t...

Ovido - Quiz & Flashcards