Alla inlägg under juni 2009

Av evelina svantesson - 3 juni 2009 19:04

I dag fick jag papper från Ystad ang inoff utställning, 80 st anmälda inte så fullt många :-( varav 3 shih-tzuer ( Cherokee,Candy,& lilla Namie)

den rasen där var flest i antal var siberian husky (8st)

tror inte jag varit på en sådan liten inoff ...... men vi får se hur det går!?

oj även 2 Chinese crested (Japp & Diva)

Maya är inte riktigt 100 i dag har hon varit väldigt slö och gnällig sover mest hela tiden tycker jag :-( väntar nu på sambon min,  han ska cykla inom apoteket och köpa vätske ersättning, och så hoppas jag innerligt att hon dricker den?

Detta var bara en liten uppdatering av dagen :-)

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag i övrigt


kram o go kväll Evelina & Cherokee


Av evelina svantesson - 3 juni 2009 09:41

I dag sov Maya länge hon vakna vid 09:20 vad skönt för henne tycker jag, det behövde hon.

Max han vakna lite tidigare han har suttit brevid mig och frågat om 1000 saker, som jag inte kommer i håg rikigt vad!!?

Telefonen var den som fick mig att hoppa ur sängen, första tanken- skit jag har försovit mig!!

men lugn och fin jag är faktiskt ledig och barnen ska inte på dagis :-)

Det var stina på andra sidan, undrade hur det var med Maya fick väll som svar öööö hon sover vet inte riktigt hehe

men hon är sig lik i gen, i går kväll så var hon jätte gnällig tills hon fick sin välling 5 min innan House, hon fick ligga hos mig för hennes pappa ville hon inte vara hos!

sen har hon sovit gott som sagt.

Jag såg i går att jag har skrivit fel under kommande utställningar på hemsidan, endast datum fel men rätt ska vara rätt, 13/6  ska vi till Ystad inte den 13/5, för då är vi sent på det :-) hehe

Cherokee var helt slut i går värmen tar ut sin rätt, så han fick sin lång runda i går när det svalnat lite och det tyckte han om.

Man får vara försiktig så i går hade jag vatten med mig ut.

I morgon ska jag arbeta 06:30-15:15 sen är jag ledig fredag och lördag sen jobbar jag hela dagen på söndag.

I dag ser det väldigt lovande ut med vädret så vi ska vara ute så mkt som möjligt.


kram Evelina & Cherokee

Av evelina svantesson - 2 juni 2009 18:44

Lämnar barnen på dagis precis som vanligt och får ett samtal efter ca 2 timmar Maya hon bara gråter och gråter..... hon ser inte kry ut!

Jag skyndar mig självklart dit då jag tar emot en väldigt varm liten flicka :-(

usch stackars liten och hon såg väldigt sjuk ut....

Vi vandrar hem kommer till porten då Maya skriker och rätt som det är så kräker hon, och så har hon hållt på i dag.

Nu fick hon precis och äta lite vi får se om hon får behålla det!!??

Det är så tråkigt när de små blir sjuka de kan inte berätta hur de mår och vad de vill göra :-(

Strålande fint väder i dag annars, helt underbart.

Jag har pratat mkt i telefon i dag det är inget ovanligt men i dag var det "viktiga" samtal.

denna dag bara sprungit i väg.....


I kväll är det säsongavslutning av HOUSE, och de säger att det ska vara det bästa avsnittet, vi får väll se!

 kram

Evelina & Cherokee

Ovido - Quiz & Flashcards